- Odredite prepoznatljiv stil kojim ćete prezentirati vaš vizualni sadržaj. Stil se može razviti kroz prepoznatljiv stil fotografiranja ili kroz različite tehnike, a jedna od jednostavnijih je da uvijek koristite isti filter. Prema nekim istraživanjima ‘slike koje bolje prolaze’ na Instagramu te privlače više lajkova i komentara su slike sa što manje boja i svjetlije slike. Osobno preferiram krupne kadrove, detalje, ‘ono nešto’ što mi govori da iza tih fotografija stoji kreativno oko koje ništa ne ostavlja slučaju, a posebnu pažnju bih dala profilima s pomno isplaniranim feedovima.
- Pametno koristite hashtagove. Korištenje hashtaga može itekako doprinijeti boljoj vidljivosti vašeg Instagram profila, odnosno vašeg brenda, te uključivanje vama zanimljivih korisnika u rasprave i praćenje vašeg brenda na Instagramu. Proučite hashtagove koji su relevantni za konkretan sadržaj koji objavljujete. Ne treba pretjerivati s hashtagovima, ali istraživanja pokazuju da više od 11 hashtagova utječe na bolju interakciju. Osmislite brendirani hashtag koji je prikladan baš za vaš brend, koji ćete koristiti u svim objavama, a posebno u fotonatječajima i nagradnim igrama, te putem kojeg ćete pronalaziti sadržaj povezan s vašim brendom, a ujedno ćete konstantno podizati svijest o vašem brendu. (#brendaonicajekul, #brendaonicaplus).
- Budite kreativni u osmišljavanju captiona i pozovite vaše pratitelje na akciju. Tekst koji pišete u captionu može biti vaš mali copywrite kutak u kojem ćete iskoristiti sve vaše kreativne vještine kako biste svoje pratitelje zaintrigirali za sadržaj. Kratak ili dugačak – na vama je da odlučite, na Instagramu jednako dobro prolaze kraći, kao i duži tekstovi, iako možda ovi posljednji stvaraju veći interes kod pratitelja vašeg brenda koji postaju i čitatelji te na taj način vjerniji pratitelji svega što objavljujete. Uvijek kad je to moguće, a posebno u sklopu natječaja koje organizirate, u captionu iznad slike podsjetite vaše pratitelje da lajkaju, komentiraju, podijele vašu sliku koristeći hashtag ili tagiraju svog prijatelja ispod slike, te da zaprate vaš Instagram profil ako to još nisu.
- Aplikacije – da ili ne? Istina je da na Instagramu postoji jako puno profila osoba ili brendova koje pratimo, a koje ne bismo prepoznali sretnemo li ih na ulici ili u dućanu. Naime, općepoznato je da uz filtere postoje brojne aplikacije koje se koriste kako bi svoje fotografije uljepšali i učinili ih skladnijim te vizualno primamljivijim. Nažalost, ponekad je preučestalo korištenje aplikacija štetno za samopouzdanje osoba koje se više ne mogu pogledati u ogledalu, nego se gledaju isključivo na Instagram feedu. Za sve one ostale, tu je FaceTune, aplikacija koja služi kao photoshop za vaše savršene selfije i fotografije lica, a pomoći će vam da uklonite sijede vlasi kao i da izbijelite zube ili uklonite akne. Izdvojili bi također aplikaciju Unum koja je idealna za planiranje Instagram feeda te usklađivanje fotografija o čemu smo govorili u prvom koraku.
- Objavljujte Stories! Ponekad smo prelijeni za objavu savršeno uređene fotografije te ćemo radije dijeliti sadržaj koji nestaje za 24 sata, a upravo su tu Stories kroz koje možemo objavljivati fotografije, kratke 'hands free' video uratke, Lives… Budite kreativni, zaintrigirajte vaše pratitelje pričom koja stoji iza storija, iskoristite maštu i budite redatelj vašeg najkul Instagram profila, jer medij ste vi – sve je u vašim rukama 😉