NaslovnicaZANIMLJIVOSTIIoannina - city of letters and art

Ioannina – city of letters and art

Ioannina je glavni i najveći grad regionalne jedinice Ioannina i Epira, administrativne regije u sjeverozapadnoj Grčkoj. Leži na zapadnoj obali jezera Pamvotis. Ioannina se nalazi 410 km (255 milja) sjeverozapadno od Atene, 260 kilometara (162 milje) jugozapadno od Soluna i 80 km (50 milja) istočno od luke Igoumenitsa u Jonskom moru. Izvor: https://en.wikipedia.org/wiki/Ioannina

Program putovanja

Tijekom Erasmus+ projekta Art je life; Life is art prvo putovanje je bilo u Ioanninu, Grčka. Doduše jesmo putovali oko 14 sati ali smo imali stajanja i sreli puno osoba na putu i na kraju smo ipak stigli na odredište. Nikako ne smijem zaboraviti prodavača oriđiđi parfema iz Niša. Osim što smo imali aktivnosti u gradu posjetili smo otok na jezeru, Prevezu, Lefkadu i Meteoru. Na putu do Preveze smo stali na dva povijesna mjesta… i da budem iskrena ne znam kakva su to mjesta, ali znam da je na jednom od mjesta bilo puno kamilice… 😅    Na Meteori smo vidjeli manastire(samostane) iz 14. i 18. stoljeća. U Ioannini smo posjetili Muzej srebra.

Dojmovi

,,Grad je bio prelijep ali je veći dojam bio u ekipi. Na žalost s učenicima iz Litve i Latvije smo se kasnije sprijateljili pa se nismo uspjeli toliko dobro upoznati. Ekipa je bila zanimljiva. Uvijek smo išli zajedno van i bili do kasno navečer, to jest rano ujutro. Ali smo sljedeći dan svejedno imali snage i volje za aktivnosti jer je ekipa preodlična.” (M.Š. 18, Gimnazija BM)

,,Sudjelovanje u ovom Erasmus+ projektu stvorilo nam je prije svega predivne uspomene. Uz fenomenalnu ekipu, ovo je bila odlična prilika za upoznavanje učenika diljem Europe, upoznavanje njihovih kultura, običaja, znamenitosti i jezika. Naravno, uz sve to ovo putovanje bilo mi je i svojevrsna praksa komunikacije na engleskom jeziku. Predivne prirode, ukusne hrane i zabave nije nam nedostajalo, no definitivno najveći dojam na mene ostavila je uljudnost i ljubaznost svih, a posebice lokalaca. Ovo nezaboravno iskustvo donijelo mi je i neka nova prijateljstva pa se nadam da ćemo što prije ovako nešto ponoviti.” (N. V. 17, Gimnazija BM)

Bilo je to jedno od najboljih iskustava koje sam imala u životu, imala sam priliku da upoznam sve vas i upoznam druge kulture i stvari o drugim zemljama, poput običaja ili jezika i mislim da sam stekla puno stvari od ovog projekta jer sam stvorila prijateljstva i naučila stvari o umjetnosti” (F. K. 17, Epiphanios Scholi, Greece)

Videoreportaža

Najprije želim zahvaliti profesorici Ivani Knezović i fotografu Stefanu Zundanoviću na slikama za članak

Zahvaljujući našem fotografu možemo Vam predstaviti video koji pokazuje kako nam je bilo

Maja Šteler
Maturantica Gimnazije Beli Manastir. Jako društvena, vesela i komunikativna osoba. Volonter u Crvenom Križu.