Kada već država, Vukovarsko – srijemska županija ili grad Vukovar nisu obnovili učionice Ekonomske škole u Vukovaru, kako bi učenicima rad i boravak u školi bio ugodniji, za to su se pobrinuli sami učenici.
Naime, učenici od 1. do 4. razreda ove škole su prije dva mjeseca pokrenuli inicijativu uređenja učionica. Do sada je s njihovim idejama, nesebičnim radom i zalaganjem 13 učionica, od ukupno njih 15, dobilo jedan sasvim novi i uređeniji izgled.
Ravnatelj škole Ivan Penava kaže kako su do akcije uređenja učionice bile neuredne i išarane najrazličitijim grafitima. Kako bi zaustavili to i lakše moglo pratiti odlučili su da svaki razred dobije svoju učionicu za koju je odgovaran sa razredom iz suprotne smjene sa kojima je dijeli. Vrlo brzo uslijedile su i inicijative za uređenje učionica kojoj se onda priključila cijela škola.
– U akciju su se uključili učenici, ali i njihovi razrednici, supružnici razrednika pa i roditelji. Svatko je pomogao koliko je mogao i znao. Zidovi su učionicama u uređivani, gletani, bojani postavljene su stalaže, satovi, razni ukrasi…Čak su i zavjese mijenjali. Sve to dovelo je da učionice dobiju jedan sasvim drugačiji i ljepši izgled. Isto tako, akcija je dovela i da se sad više pazi na urednost jer ipak je to njihovih ruku djelo, rekao je Penava. Da bi se sve to ostvarilo učenici su skupljali po razredima 10-20 kuna dok je ostatak osigurala škola iz svojih sredstava. Svakako da treba naglasiti i da je većina radova odrađena tijekom vikenda. Ideje učenika dovele su do toga da danas u školi imaju učionice oličene u roza, zelenu, krem, plavu i druge boje.
– Većinom su to ideje učenika dok smo mi profesori uključivali se samo da im pomognemo i ukažemo na nešto što su zaboravili. Sve je sada urednije, a i učenici su nekako orniji za rad. Sada i puno više paze na urednost, kaže Jelena Vinaj, profesorica ekonomske grupe predmeta u školi. I sami učenici su zadovoljni odrađenim poslom i novim izgledom unutrašnjosti učinioca. Učenici četvrtih razreda škole Marina Kujundžić i Dario Vukas kažu kako je sada sve ljepše i bolje kao i da se radi o dobroj ideji u čiju realizaciju su se uključili svi učenici. Kažu i kako je pomogao tko je koliko mogao.
Preuzeto sa: vecernji.hr
Autor: Branimir Bradarić