Pića uz koje su odrastali starija se generacija sigurno s veseljem sjeća, a i reklame u kojoj je splitska manekenka Ana Sasso u pripijenoj majici izronila iz vode s bočicom Pipi soka i tako vrlo uspješno odradila dio promocije. E pa, omiljena narančada koju je Dalmacijavino lansiralo davne 1971. vraća se da odgoji još jednu generaciju.
Modernizirane etikete zadržale su retro štih, lik Pipi u središtu, i plavu boju kao simbol uživanja na dalmatinski način. Etikete je dizajnirao poznati ilustrator Mads Berg koji se može pohvaliti suradnjom s Coca-Colom, Legom i Oranginom! Poznat je po svom jednostavnom, bezvremenskom, elegantnom, art deco i vintage stilu. Specijalizirani je ilustrator za naslovnice, brendove, murale i postere.
Lik najpoznatije pjegave buntovnice, Pipi Duge Čarape, opet je tu, moderniji, ali jednako bezbrižan! Tijekom mjeseci, etikete će se pojaviti u različitim izdanjima, ovog je tjedna predstavljeno izdanje koje će posebno razveseliti navijače Hajduka. Pipi, ovog puta kao Hajduk limunada! Klub je čak producirao i reklamni spot koji je, baš po uzoru na staru reklamu, sniman na Bačvicama. U spotu su se našli poznati Hajdukovi igrači Dante Stipica, Nikola Vlašić i Sandro Gotal, te bivši igrač Jean Kouassi. Ulogu Ane Sasso ovog je puta preuzela Marija Milić.
Hajdukova Pipi limunada