Pa krenimo s onim lošim, jer nekako mi je draže vidjeti dobre stvari na kraju, npr. svjetlo na kraju tunela.
30.400 nepismenih u državi.
6000+ ponavljača, najgori prvašići.
Upisivanje učenika ispod bodovnog praga.
Urušavanje krovova škola.
Ima dosta toga lošega što nas je dočekalo ove godine. Što bi učenici trebali napraviti po tom pitanju?
Ono što me je zapravo potaknulo na pisanje ovoga članaka je reakcija sve većeg i većeg broja mojih prijatelja i kolega koji su počeli, za razliku od prijašnjih godina, govoriti kako je vrijeme da MLADI preuzmu stvar u svoje ruke. Činjenica je da su starije generacije napravile Hrvatskoj ovo što su napravile. Isto je činjenica da ćemo mi mladi sve to morati rješavati. Ovakvi su me stavovi ugodno iznenadili te se nadam da će ih biti još puno jer sada je očigledno da je vrijeme nesposobnosti i krive podobnosti prošlo, da je došlo vrijeme mladih koji mogu i moraju preuzeti stvar u svoje ruke.
Formula uspješne države:
Mladi + dobro zaposlenje = jaki BDP
Formula za uspjeh:
Ambicija + mudrost = dobra inovacija
Zašto Hrvatska ne bi bila kolijevka inovacija?
Zašto se ne bismo potrudili da sebi, ovdje, gdje već imamo kuću ili stan, izgradimo modernu državu?
Zašto smo Hrvatsku prepustili onima koji ne znaju koliko ona vrijedi?
Imamo najveću vrijednost od svih njih, a to je kreativnost. Kreativnost i izdržljivost Hrvata naše su dvije najočitije osobine. Već dugo tvrdim da Hrvatska ima najbolji koncept školstva u svijetu i najgoru provedbu. Ono što je Hrvatskoj u ovom trenutku potrebno je "Strategija razvoja Hrvatske", a unutar nje veliko mjesto mora zauzeti "Strategija razvoja školstva". Tu Strategiju moraju pisati i profesori i učenici i roditelji i svi stručnjaci čiji rad ne potječe sa kraja 70-ih godina. Idemo se skupiti i svu tu našu ambiciju i kreativnost spojiti sa znanjem i mudrošću starijih generacija kako bi stvorili jednu ideju o modernom hrvatskom školstvu u modernoj Hrvatskoj. Zapamtite da ideju ne možete ubiti.
Hrvatskoj trebaju mladi, a mladima treba Hrvatska!