Četvrtak, 25 travnja, 2024
NaslovnicaPitamo studente: Kako je Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu?
Array

Pitamo studente: Kako je Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu?

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu jedina je visokoškolska institucija u Republici Hrvatskoj koja ustrojava i izvodi sveučilišne studijske programe logopedije, edukacijske rehabilitacije i socijalne pedagogije te razvija znanstveno-istraživački i visokostručni rad u tim područjima.

Misija je Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta obrazovanje temeljeno na znanstvenim spoznajama edukacijske rehabilitacije, logopedije i socijalne pedagogije s ciljem uključivanja ranjivih / rizičnih skupina u zajednicu, djelujući prema pojedincu i socijalnoj okolini te utjecanje na javnu politiku i društvenu dobrobit, uz poštivanje načela profesionalne etičnosti i odgovornosti.

Kako je na rehabilitaciji, najbolje zna Nikolina.

Kako je organizirana nastava?  

Nastava je organizirana kroz preddiplomski i diplomski studij (3+2). Na ERF-u postoje tri smjera: rehabilitacija,logopedija i socijalna pedagogija. Nakon preddiplomskog studija biraju se moduli. Nastava se sastoji od predavanja, vježbi i seminara.

Koliko je predmeta? 

Broj predmeta ovisi, naravno, o smjeru. Na rehabilitaciji otrpilike ima 10 predmeta po semestru.

Je li fax ispunio tvoja očekivanja? 

Fakultet je ispunio moja očekivanja u potpunosti. Profesori su vrlo pristupačni, a kolegiji sadrže vježbe te se naučeno uvijek može primjeniti, što je meni jako bitno.

Je li puno teže od srednje škole kao što neki kažu? Oduzima li previše vremena? Imaš li vremena za svoje hobije? 

Mislim da se te dvije stvari ne mogu usporediti. Na fakultetu si mogu lakše rasporediti vrijeme. Postoji vrijeme za učenje, ali naravno  i za hobije i druženja. Preko tjedna sam vrlo zauzeta predavanjima i vježbama na koje najčešće trebam putovati izvan fakulteta.

Je li ekipa dobra? 

Na mom smjeru ima nas iz cijele Hrvatske, što je meni odlično i jako sam zadovoljna ekipom.

Kakve su menze? 

Menze su prilično dobre i mislim da svatko može naći nešto za sebe. Pogotovo pohvaljujem menzu na našem kampusu Borongaj, pogotovo djelatnike  koji su uvijek nasmiješeni i vole popričati s nama studentima.

Navedi neke negativne strane faxa

Negativne strane bi bile udaljenost faksa (izoliranost cijelog kampusa), skučene predavaonice. Ponekad postoji i neorganiziranost te svakako rasporedi u kojima se ponekad može naći i rupa od 3 sata, a ponekad nema ni pauze za ručak.

A pozitivne? 

Pozitivnih strana je jako puno. Kolege su jako susretljive, profesori imaju razumijevanja i imaju jako dobra predavanja potkrepljena primjerima iz prakse, dosta je vježbi i prakse pa se tako upoznajemo s budućim zanimanjem, suradnja s velikim brojem ustanova iz cijele Hrvatske…

Gdje studenti izlaze? 

 U Zagrebu je stvarno puno izbora za izlaske. Postoje razni klubovi, kafići, okupljana u studentskim domovima…

Je li upis bio težak? 

Na rehabilitaciji primaju 50 ljudi, a zainteresiranost je stvarno velika. Uz ocjene i državnu maturu postoji još i provjera dodatnih sposobnosti. Upis je bio težak jer dosta ljudi apliciralo za jedno mjesto, a i jako sam se bojala  provjere, no na kraju to i nije takav problem, bitno je biti opušten i proučiti web stranicu fakulteta (i  znati nekog sa starije godine za pokoji savijet).

Kada si se počela pripremati za maturu? 

Nisam se dugo pripremala za maturu jer sam smatrala da imam dobro znanje i da sam redovito učila kroz četiri godine. Najviše sam spremala psihologiju, možda dva tjedna.

Koji su predmeti bili potrebni? 

Bilo je potrebno položiti hrvatski i engleski A razinu, matematiku B razinu te biologiju,psihologiju ili sociologiju od izbornih.

Imaš li kakvu poruku za buduće kolege?

Prije fakulteta svakako volontirajte negdje kako bi se upoznali s radom rehabilitatora i promislili je li to fakultet za vas. Dođite pozitivni i otvoreni za izazove i ljepote koje ovaj fakultet nudi.

 

Nikolina, Edukacijsko-rahabilitacijski fakultet, Rehabilitacija

VEZANE OBJAVE

POPULARNE OBJAVE

NEDAVNI KOMENTARI