Srijeda, 27 studenoga, 2024
NaslovnicaZašto posežemo za e-kupovinom?
Array

Zašto posežemo za e-kupovinom?

Vikend… Jedna od najboljih riječi. Vikend je, svakako, najbolje vrijeme za priuštiti si nešto novo. Ako si jedna od onih osoba koje jedva čekaju doći doma i zagriti svoj krevet, svakako će ti biti jasno moje trenutno stanje i apsolutno favoriziranje e-kupovine. 

Svi mi imamo popise želja. Neke od stvari s popisa možemo pronaći u trgovinama, a neke možemo naručiti preko internetske stranice te trgovine, a što s brendovima koji nemaju svoje podružnice u našoj domovini – njih naručujemo preko interneta. U kojim je segmentima online shopping dobra stvar, a u kojima ne? 

DA!

1. Kupnja iz naslonjača

Slikovni rezultat za instagram kupnja iz naslonjača

 Znaš ono kada ti se poklope lazy dayshopping day? Stvarno želiš otići u shopping i kupiti onu predivnu crvenu košulju, ali ti se stvarno ne da odijevati i ići na autobus i hodati. U takvim je situacijama internet spasonosni izum. Uzmeš laptop, dekicu i kavu, sjedneš u fotelju i kupiš sve što ti treba ili što želiš, a da niti ne izađeš iz topline svoga doma. Genijalno, zar ne?!

2. Veća ponuda
Internet je golemo prostranstvo mogućnosti i izbora. Možemo pronaći svima dostupne sadržaje i stvari, ali i one malo manje dostupne stvari. Sve nam je na dlanu. Svakako u e-trgovinama postoji veći izbor. Mislim da je sasvim jasno zašto i kako.

Slikovni rezultat za izgled stranice sa odjećom

3. Jednostavnost narudžbe
Narudžba se svodi na nekoliko klikova i čekanje. Većina brendova koji imaju svoje podružnice u Lijepoj Našoj isporučuju pakete unutar nekoliko dana, a za one druge brendove može se dogoditi i čekanje po nekoliko mjeseci.

Slikovni rezultat za izgled košarice na internetu

NE!

1. Poštarina

Nitko ne voli dodatne troškove. Poštarina je svakako jedan od njih. Razumijemo da ništa nije besplatno, ali zar je stvarno moguće da poštarina nekad stoji i više od sadržaja našeg paketa?! Ne smijemo ni zaboraviti koliko nekada trebamo čekati taj isti paket. Nekada i odustanemo od kupovine zbog toga.

Slikovni rezultat za poštar predaje paket

2. Mogućnost prevare

Svakodnevno čitamo o prevarama. Koliko puta smo samo pročitali o nekoj osobi koja je naručila neki odjevni predmet, a dobila samo omot. Što je zapravo i bolja situacija. Zamislite samo da naručite neku skupocjenu tehnološku napravu, a dobijete samo kutiju. Svakako trebamo biti oprezni i kupovati na provjerenim i pouzdanim stranicama, na stranicama za koje sigurno znamo da nam neće producirati takav film. Važno je i biti oprezan kod unosa načina plaćanja ili bankovnog račun te paziti na iste stvari. Sekunda dekoncentracije potrebna je da se nešto krivo popuni, a kasnije je cijela procedura za popravak istoga. Ako uopće postoji mogućnost za popravak… 

Slikovni rezultat za internet prevare

3. Nemogućnost isprobavanja 

 Svatko ima drugačiji oblik tijela i trebamo biti svjesni da majica na nama neće stajati kao na modelu sa slike. Kod online kupovine potrebno je biti svjestan svog izgleda, oblika tijela i prednosti i nedostataka istoga. U protivnome može se dogoditi da nam određeni predmet neće pristajati kako smo mi to zamislili ili nam se jednostavno neće svidjeti ili smo naručili krivu veličinu/nijansu/model… Sve su to problemi koji nastaju zbog izostanka fizičkog kontakta s predmetom prije plaćanja.

Slikovni rezultat za žena isprobava odjeću

 

VEZANE OBJAVE

POPULARNE OBJAVE

NEDAVNI KOMENTARI