Korejska kultura postala je hit posljednjih nekoliko godina. Zaluđuje cijeli svijet svojom kozmetikom, serijama, filmovima, osobito glazbom.
Što se tiče kozmetike, odavno je već ušla u rutinu hrvatskih ljepotica i zamijenila francusku kozmetiku kojom su žene bile impresionirane. Južnokorejske maske za lice ocjenjene su najboljim ocjenama i postale su fenomen u svijetu kozmetike, a proizvodi osvajaju srca zbog kvalitete i pristupačnih cijena. Južnokorejski make-up je prirodan i mladenački.
Muškarci također vole šminku, troše oko 900 milijuna američkih dolara godišnje ili četvrtinu svjetske muške kozmetike. No, kada govorimo o izgledu i ljepoti Južna Koreja zauzima prvo mjesto u svijetu po broju plastičnih operacija po stanovniku.
Posljednje dvije godine primjetni su izvrsni rezultati u filmskoj industriji. Film „Parazit“ je prvi južnokorejski film koji je osvojio Zlatnu palmu. Osvojio je srca mnogih kritičara koji su ga smatrali najboljim filmom 2019., te jednim od najboljim filmova desetljeća. Na dodjeli Oscara film je osvojio četiri vodeće nagrade ;za najbolji film, najbolju režiju, najbolji originalni scenarij i najbolji strani film. Najpopularnija i najgledanija serija ikad na Netflixu ove godine bila je korejska serija Squid Game.
Ne smijem izostaviti korejske drame koje su na zavidnom nivou. Ljubitelji drama toliko su zaluđeni kvalitetom da znaju za jednu noć pogledati cijelu sezonu. Trenutno na svijetu korejski tečno zna pričati 78 milijuna ljudi, a zbog serije Squid Game i korejskih pjesama sve je veći broj zainteresiranih za jezik.
Najviše uspjeha Koreji donosi BTS, sedmeročlani južnokorejski boy band osnovan 2013. godine u Seulu. Svaki sedmi turist posjeti Koreju isključivo zbog njih. Prodajom koncerata, karata, odjeće doprinose Koreji od 3 do 5 milijardi dolara. Procjenjuje se da će do kraja svoje karijere donijeti 36 milijardi dolara svojoj državi.
Sve više mladih u Hrvatskoj oblači se korejskim stilom, kosa im bude različitih nijansi i boja. Uvijek imaju specifičnu odjeću po kojoj su prepoznatljivi. Obožavaju slušati BTS i ostale korejske pjevače.
Korejska kuhinja počela je sa svojim specijalitetima ulaziti i u hrvatske domove. Sve više mladih pokušaje konzumirati korejska jela jer su kroz serije izloženi korejskim stilom života i pokušavaju ga primijeniti na svoj. Ne zbog nekakvog hira, već zbog dostupnosti i prihvatljivih cijena. Studenti koji žive u domovima će odmah znati o čemu pričam. Riječ je o noodlesima koji se svakodnevno konzumiraju.